www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


Headline

Page: [1] [2]

AuthorComment

Humla
Jan-24-2004, 20:57 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Hurra! Va suveränt med ett forum på svenska! Finns det några fans här som förstår detta vackra språk? =)

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Erik
Jan-30-2004, 11:17 GMT
IP:
Finland


Send private message

Visst finns det. Finns det ngt intressant att diskutera månne?

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Nila
Jan-30-2004, 17:23 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Nån som var över i USA och såg Old Friends-turnén? Jag hade biljetter till en konsert, men råkade ut för en bilolycka bara 4 dagar innan jag skulle resa, så jag fick skippa den. =( Så nu hoppas jag järnet på att Europa-turné-ryktet är sant!! Vad tror ni? Kommer de hit?

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Martin -- Borås 
Feb-03-2004, 16:43 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Stackare.. Jag skulle dratt med min morsa men eftersom hon skulle till afrika under newyork konserterna så blev det aldrig av.. tyvärr är jag bara 17 så det skulle bli krånligt för mig o komma över.. pessigt.. var det nån/några svenskar som crossade the Atlantic överhuvud taget? billjant med ett svenskt forum=) låt oss hålla det uppe

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Humla
Feb-03-2004, 18:11 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag hade inte heller möjlighet att åka över, så jag är också en av dem som hoppas att de kommer hit. Det går ju många rykten. Men jag tycker man har hört det från så många olika håll nu, så jag tror definitivt att det blir av!

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Martin -- Borås
Feb-04-2004, 16:28 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Undra om dom skulle kunna tänka sig dra till Sverige? När Paul höll sin konsert i Stockholm för 1,5 år sen så råkade ju den 14 juli (då konserten var) vara den vackraste dagen på praktiskt taget hela året.. så lite borde han väl ändå tycka om oss=)

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Jonas
Feb-04-2004, 20:33 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Det är bara att hoppas på att de crossar the ocean med martin gurorna i högsta hugg.. Om de kommer till Sverige eller inte spelar ingen större roll.. bara de tar sig till Europa så kan ni lita på att jag kommer att vara på plats!

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Nila
Feb-06-2004, 16:05 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Ja, jag kommer definitivt oxå vara på plats var i Europa det än blir. Men det bästa vore ju förstås om man kunde tajma in ett par konserter... Vad sägs om t.ex. Stockholm och Köpenhamn?? =)

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Jolo
Feb-06-2004, 19:43 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Ja å kanske Helsingfors å Oslo. Man får ta chansen om den dyker upp. :0)

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Humla
Feb-09-2004, 22:33 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jaså, nu blev det ändrat till ett skandinaviskt forum... Men det går ju lika bra det... :)

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Humla
Feb-09-2004, 22:35 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Det verkar ju komma från fler och fler håll att de faktiskt kommer att komma hitåt. Vi får väl ta en svängom till Rom om inte annat.

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Martin -- Borås
Feb-11-2004, 18:30 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jo varför inte! Jag har en Dire Straits DVD från Colloseum i Rom.. Sketa mö folk asså! Men hoppas ändå på nåt närmre

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Søren - København
Feb-11-2004, 23:01 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Alle skal i hvert fald være velkomne i københavn, hvis de kommer hertil ;)

Desværre tror jeg nu mere på Stockholm, om de kommer til Skandinavien overhovedet...

(jeg synes lige der skulle lidt dansk med her også)

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Martin -- Borås
Feb-12-2004, 15:35 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag tror mer på Köpenhamn än Stockholm men eftersom det är den mest centrala platsen i Skandinavien.. yeye hoppas dom kommer överhuvudtaget bara

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Nila
Feb-12-2004, 22:02 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Trevligt med lite danska oxå här på vårt skandinaviska forum. =) Jag bara väntar och väntar på att det ska komma något besked snart... om turnén alltså. Undrar om man kan hoppas ihjäl sig? =)

  [Like] [Reply] - [Readers: 397 ]

Page: [1] [2]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top