www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


HeadlineOtroligt ytligt

Page: [1] [2] [3] [4]

AuthorComment

Elin
Sep-07-2004, 14:36 GMT
IP:
Sweden


Send private message

HAHA! Men Sara, det där var nästan en hädelse... ;) Trettio centimeter är väl inte så troligt, och, TYVÄRR TYVÄRR, lär han nog aldrig gå på konsert med oss, nej...
Men vi kan gå på en Artie-konsert ändå! ;)

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Sara / ringoreiel
Sep-08-2004, 13:12 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Hehe :)
Ja, vi får hoppas att hans USA-tour utväcklar sig till en sväng till Europa!

Har inte Artie varit i Sverige? Har hört att han var i Visby för några år sedan?

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Stella
Sep-08-2004, 17:59 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Haha! Om han börjar krympa blir han väl till slut inte större än en meter, stackarn. :P ¨
Jag är ungefär nio centimeter större än honom, men jag bryr mig inte alls. Struntar i längden och så. Men, när man ser Art och Paul tillsammans ser man att det är en väldigt stor skillnad! :)

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Stella
Sep-08-2004, 18:05 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Sara, förresten! Jag fick ditt brev i dag! :D Skickade du verkligen det i måndags? I så fall så tog det bara två dagar för det att komma hit!!! Blev jätteglad när jag såg att jag hade brev!!

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Sara / ringoreiel
Sep-09-2004, 12:30 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Stella - Vad roligt att det gick så fort. Vad tycker du om teckningen? Det är bara en kopia, så klart. Har du skickat ditt brev? Vill inte skynda på dig, bara undrar!

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Stella
Sep-09-2004, 15:28 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Sara - Jag blev verkligen Imponerad av teckningen!!! Har beskrivit mer vad jag tyckte om den och så i brevet. Jupps, jag har redan skickat mitt brev! Skickade det i morse påväg till skolan! Om det går lika fort att skicka ett brev från Sverige till Danmark, som det gör med ett brev från Danmark till Sverige, så ska det komma i morgon (fredag)! Annars kommer det väl på måndag eller något! :)

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Sara / ringoreiel
Sep-09-2004, 15:40 GMT
IP:
Denmark


Send private message

hmm.. jag menar lördagen ock ringoreiel

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Sara / rongoreiel
Sep-09-2004, 15:40 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Stella - Vi får också post om lördagén, så då kommer det nog senast. Är du online nu?

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Stella
Sep-10-2004, 17:13 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Vet någon här hur många som var på S&G-konserten i Globen? I vissa tidningar står det 50 000 pers, men på Globens hemsida står det att det bara får plats med 16 000!! Hur går detta till egentligen?


Sara - Så du har inte fått brevet än? Vad bra att ni kan få post på lördagar, det kan inte vi :/
Aja, hursomhelst så kanske vi borde diskutera annat här än våra brev ;)

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Sara / ringoreiel
Sep-11-2004, 18:36 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Stella - Ja, inget mera brev prat nu, men skickar snart mail till dig också.

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Jimmie
Sep-11-2004, 21:44 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Är detta samtal endast för tjejer eller får man som kille kika in oxå?
ville bara göra damerna uppmärksamma på en hemsida med bra låtar: http://jimmyleejones.just.se/

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Ëlin
Sep-11-2004, 23:02 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jimmie; klart killar är välkomna också. Faktiskt skulle vi nog uppskatta det - den kära Stella tycker vi är lite oseriösa, misstänker jag ;)
Men jag ska försöka hålla mig till "trådens" titel; vad tycker egentligen killarna? Inte vad ni tycker om dem nu -det är väl ingen som skulle ge oss en positiv rapport- utan bilder av dem från... tja... C.P.C? Har ingen aning om hur killar bedömer andra killar - upplys oss! :) (Och vi har seriösa samtal - bara inte just här.)

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Martin - Borås
Sep-12-2004, 11:02 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag är Kille o jag får också plats på forumet hoppas jag. är dessutom överlycklig.. Har nämligen fått tag i You´re The One (expanded) albumet, Graceland (expanded)albumet och Rhythm Of The Saints (expanded)..

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Elin
Sep-12-2004, 14:36 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Tjaa, Martin, du är väl också välkommen antar jag - om vi kan få tänka på saken lite kanske...? ;) Okej, skojar bara. Naturligtvis är du välkommen, och grattis till dina nya skivor!

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Jimmie
Sep-27-2004, 09:16 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag själv köpte boxen när den kom nu i Juli. Helt underbar.. fick iofs sälja mina gamla cdutgåvor men.. Ljudet och bonusspåren på de nya cdna slåt allt! WOW!

  [Like] [Reply] - [Readers: 457 ]

Page: [1] [2] [3] [4]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top