www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


HeadlineOtroligt ytligt

Page: [1] [2] [3] [4]

AuthorComment

Martin - Borås
Aug-22-2004, 18:27 GMT
IP:
Sweden


Send private message

det roliga är väl ändå att hans peruk måste kosta runt 50-60 tusen eller nåt.. han blir ju tvungen att beställa peruken från lantbrukerier där de genmanipulerar lammens päls eftersom han knappast vill ha vitt hår=))

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Elin
Aug-23-2004, 14:56 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Argh... men Martin!!
Var du tvungen att påpeka det där för mig? Nu har han inte bara peruk, han är bortskämd också... :P

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Mimmie
Aug-24-2004, 18:21 GMT
IP:
Sweden


Send private message

tror faktiskt inte att dom behöver genmanipulera fåren.. hehe.. har aldrig sett kritvita får.. dom är ju mer gula.. och förresten tror jag inte att Arts peruk är gjord av ull faktiskt!! även fast det är lika krulligt :P det är nog äkta hår ska ni se..

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Elin
Aug-25-2004, 20:21 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Tja, Mim, vi kan ju alltid hoppas... inte för att det spelar någon roll, vi är överförtjusta i honom (och Paul!) ändå, inte sant? ;)

E-like

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Mimmie
Aug-25-2004, 20:41 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Haha.. Ja precis!! I honom OCH Paul :)

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Sara - ringoreiel
Aug-26-2004, 16:29 GMT
IP:
Czech Republik


Send private message

Paul använder toupé ibland ocksaa. Men paa den här touren hade han ingen. Jag kunne se paa coveret paa >>Paul Simon<< i timmar. Saa gullig!

¨jag skriver >>aa<< för att jag sitter paa en net-cafë i tjekkiet.

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Martin - Borås
Aug-27-2004, 15:45 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Han använde toupé när han spelade in One Trick Pony.. jag har inte sett filmen men jag har sett omslaget.. han ser inte klok ut tyvärr.. dålig självkänsla lite grann men det är nog rätt lätt o få när man är 166 cm lång o börjar tappa hår redan när man är 28..

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Elin
Aug-27-2004, 17:33 GMT
IP:
Sweden


Send private message

*skrattar*
Är han bara 166 cm? Herregud, då är han bara fyra centimeter längre än mig...

Sara! Kul att höra lite ifrån ditt håll, där har det ju varit tyst ett tag - hoppas du har det superbra i Tjeckien!

Kram kram,
E-like

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Martin - Borås
Aug-27-2004, 19:43 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Det värsta är att jag tror att han var ännu kortare.. I biografin om S&G så har jag för mig att det stod 5 foot 2.. vilket motsvarar 157,4 cm.. men det låter extremt kort.. fast klart det är möjligt.. efter att ha sett honom så antar jag runt 160...

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Elin
Aug-28-2004, 10:23 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Åh, näää! Stackars Paul, man kanske kan förstå hans dåliga självkänsla då... Napoleon var ju för guds skull 168 cm :P

Elin

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Mimmie
Aug-30-2004, 19:47 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Elin!! Du ligger inte överst på higscore-listan längre :(
Dags att börja jobba igen!! Jag hejar på dig!! Du klarar det :)

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Elin
Aug-31-2004, 12:18 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag vet, Mim, jag är helt förkrossad! Jag ska genast börja jobba på det här problemet - så här kan vi ju inte ha det! Känner mig säker på att jag fixar det nu när nu du hejar!

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Sara / ringoreiel
Sep-02-2004, 12:22 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Jag trodde att han var omkring 170cm. :S Hmm.. Om han är 160 då är jag nästen 15 cm. högra änn mitt största idol !! (också Artie förstås, men han är väl omkring 190cm har jag läst?)

Elin - Har haft så brottom! Har ju inte heller internet hemma, men det får jag kanske snart! Hoppas det :D

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Elin
Sep-02-2004, 18:16 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Sara - om han är 160 är jag tre, fyra centimeter längre än en av mina största idoler... kul! (Jag tycker faktiskt det är lite lustigt *skrattar* Tänk att stå bredvid honom och vara längre! Tänk när Paulie blir gammal och börjar krympa... ;) )

Elin, skrattar,

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Sara / ringoreiel
Sep-07-2004, 13:15 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Hehe :) Han kanske blir 130cm. Om vi (Paul och oss) skulle gå på en Artie konsert, då fick han sitta på våra axlar för att kunna se! ;) Men tror nog inte att han kommer att krympa 30 cm, och tror heller aldrig att han kommer att stå i publiken med oss !!

  [Like] [Reply] - [Readers: 407 ]

Page: [1] [2] [3] [4]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top