www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


HeadlineOtroligt ytligt

Page: [1] [2] [3] [4]

AuthorComment

Elin
Aug-13-2004, 21:47 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Det här, är jag rädd, kommer att vara helt otroligt ytligt. Men när var Paulie egentligen som snyggast?
Det finns väl ingen som kan tycka att 70-tals stilen var överväldigande attraktiv... ärligt talat så påminner den där mustachen mig om en snusfärgad kåldolme som någon måste ha klistrat fast under näsan på honom när han sov. Snälla Paulie, vi älskar dig allihopa, men... vad tänkte du på egentligen?!

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Mimmie
Aug-16-2004, 14:42 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Hehehe.. Jag tycker lätt att han va snyggast när han va i 40-års åldern, dvs på 80-talet.. :)

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Elin
Aug-17-2004, 09:12 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Både Art och Paul såg otroligt bra ut under C.P.C - kanske var det då de var absolut attraktivast.
Allvarligt talat, Paul är mera söt nu, det är mera hans intellekt och natur som drar än någon fysisk attraktion...

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Sara / ringoreiel
Aug-17-2004, 15:20 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Jag håller absolut med om att han var snyggast i børjan på 80 talet. Men tycker att han var väldigt snygg i 1969-70 också! Omkring BOTW tiden!

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Mimmie
Aug-17-2004, 19:27 GMT
IP:
Sweden


Send private message

ja.. på C.P.C är han rätt gullig :)
men Art har väl aldrig sett direkt bra ut?!

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Elin
Aug-18-2004, 21:36 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jo, absolut! Art drar, äh... *rodnar lätt* mer -snarare mycket!- åt det s*xiga hållet, och Paul -när han inte hade mustasch- är mera... söt, gullig liksom.
Han ser så snäll och trevlig och, tja, ganska underbar ut...

Haha, om jag fick välja en av dem för, tja, jag vet inte, en natt? I alla fall, då skulle jag nog inte kunna välja (kan man få båda..? ;) )

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Mimmie
Aug-19-2004, 11:48 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Hahaha.. Nä.. Jag måste säga att Arts örnnäsa och hår är lite avtändande!! Hehe..

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Sara / ringoreiel
Aug-20-2004, 13:33 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Det finns ingen som har samma liv i sina ögon som Artie har! :D

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Martin - Borås
Aug-20-2004, 22:25 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Spelar ingen roll hur man ser ut när man har den plånboken som Paul o Art har.. =))

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Elin
Aug-20-2004, 23:00 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Men Martin då! Fy, vi är minsann inga fåniga groupies som skulle svimma om vi såg dem... ;)

Sara - så rätt du har! Hans ögon är så vackra så jag saknar ord - när han ler och ögonen glittrar sådär och... åååhhh!!!

E-like

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Mimmie
Aug-21-2004, 09:01 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Tsss.. Fattar inte att ni har sån pippi på Artie.. Paul ser mycket bättre ut ju!! =)

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Elin
Aug-21-2004, 11:21 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Argh, nää... de ser lika bra ut båda två! (Fast jag blev helt knäckt när jag fick höra att Art faktiskt använder peruk...)

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Martin - Borås
Aug-22-2004, 11:30 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Det är nog rätt så bra att han använder peruk Elin, har sett bilder på honom när han inte använder det + att han har grått hår.. ser mycket yngre när han gör som han gör faktiskt=)

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Elin
Aug-22-2004, 13:01 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jo, det är jättebra, men... jag blev helt knäckt i alla fall..! Trodde ju att det var hans riktiga hår.. :P

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Mimmie
Aug-22-2004, 16:23 GMT
IP:
Sweden


Send private message

okej.. jag ger mig!! dom ser lika bra ut.. på sitt sätt.. ang peruken så tycker jag också att det är bra att han använder den.. fast visst är det lite kiligt.. hade inte heller nån aning om att han hade peruk innan jag såg en bild på honom utan den..

  [Like] [Reply] - [Readers: 501 ]

Page: [1] [2] [3] [4]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top