www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


HeadlineAmsterdam concert

Page: [1]

AuthorComment

Amber
Jul-22-2004, 22:13 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

En wat vonden we ervan?

gr Amber



Use SEND to share on Facebook or A.M.P.S


  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Ans
Jul-23-2004, 05:31 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Het was erg goed, ze zongen prima en de band speelde ook heel goed. Het geluid was volgens vele erg slecht maar ik vond het wel meevallen. Wij zaten op het veld in het midden en daar was het geluid best goed.
Ik heb erg van het concert genoten. Ik heb in het engelse forum gelezen dat jij een geweldige avond hebt gehad, de aanhouder wint, (met de kaartjes).

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

iebie
Jul-23-2004, 11:54 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Wij zaten dicht bij elkaar Ans. Ik zat op rij 20, stoel 30. Kon al het geluid goed horen, maar merkte vooral een soort galm van achter uit de zaal. Ik denk dat ze daar op het podium ook best last van hebben gehad.
Het heeft mij in ieder geval niet geirriteerd, want ik vond het gewoon te gek om ze te zien en horen.

Wie had twee jaar geleden kunnen denken dat we ooit nog naar een S&G concert zouden kunnen gaan...

Amber, wat jij hebt meegemaakt is fantastisch. Ik zat in Hamburg 2000 op de tweede rij in het midden en heb Paul na afloop nog gezien en een tijd met de band in een bar gezeten samen met Miriam en Evelyn. Voelt goed he zo dichtbij? Bijna een prive concert als je die mensen achter je niet meetelt;-)

Esther

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Ans
Jul-24-2004, 10:19 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

@iebie, dus jij zat ook in het vak bij de Everly´s, het was heel grappig toen de Everly´s op het podium kwamen, ze kregen een enthousiast welkom van hun fans.

Het was een fantastische ervaring om mee te mogen maken.

Het schijnt dat S&G meteen na de laatste song met een taxi naar hun hotel zijn gebracht. Ik heb kennissen gesproken die meteen na de laatste song naar buiten gingen om de massa voor te zijn, ze hebben S&G in de taxi zien stappen die er meteen met een vaartje vandoor ging.
wij hebben er een uur over gedaan om van de parkeerplaats af te komen, maar je moet wat voor je idolen over hebben;-)

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Iya
Jul-25-2004, 13:20 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Samen in een taxi? Op radio 2 was woensdag nog een reportage over de slaande ruzie die S&G volgens sommigen nog steeds hebben. Niet dat daar wat van te merken was tijdens het concert ;-)!

Het was inderdaad geweldig om dit te hebben mogen meemaken! Ondanks het rumoer en slechte geluid (ik zat in vak 121). Op een gegeven moment begon het publiek in ons vak hem wel een beetje te knijpen toen er vijf beveiligingsbeambten omhoog ons vak in stonden te kijken en er nog wat mensen bijwenkten en belden. Na die terreurdreigingen kregen we het wel wat warm. Later bleek dat iemand in het vak boven ons een hartaanval had gekregen. Gek idee dat zoiets gebeurt tijdens zo´n concert. And the band played on...

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Ans
Jul-25-2004, 14:38 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Slaande ruzie;((
Dat klinkt een beetje Jerry Springerachtig;-)

Ze zijn natuurlijk professionals maar ook ik vond dat ze het goed met elkaar konden vinden tijdens het concert. Je kon duidelijk merken dat ze respect voor elkaar hebben.

Na het microfoon incident kon je aan Art duidelijk merken dat hij erg nerveus was om Bridge te zingen, toen het hem lukte om de hoge noot te zingen was hij erg opgelucht en ook Paul was blij voor hem.

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Iya
Jul-25-2004, 15:45 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Ja, leuk he? In de Volkskrant stond ook zoiets, over dat zelfs Paul zichtbaar betoverd raakte door Art´s zang. Tja, en dan Paul´s gitaarspel :-))) Geweldig om dat een keer live gehoord te hebben!

En inderdaad, dat van die ruzie klonk erg Jerry Springerachtig, maar blijkbaar is zulke taal tegenwoordig nodig om luisteraars te trekken. Ik moet zeggen dat radio 2 wel wat gedaald is in mijn achting: eerst kaartjes weggeven aan mensen die daar helemaal niets voor hoeven doen, niet eens echt fans zijn, en nu zoiets als dit...

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Alie
Jul-27-2004, 13:23 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Ik heb heel erg genoten van het concert. Moest er wel 22 jaar op wachten, maar dat was het waard. Je kon duidelijk zien dat er wederzijds respect was. De harmonie is er nog steeds. Ik ben al ruim 26 jaar fan en krijg nog steeds rillingen bij het horen van die 2 prachtige stemmen. De muziek is tijdloos en werelds. Voor herhaling vatbaar, maar dat zal er wel niet inzitten. Wat mij betreft komen ze elk jaar. Al is de prijs voor een kaartje ? 185,-- dan nog zou ik gaan. Voor mij betekenen Simon & Garfunkel erg veel. Hun muziek heeft mij door een moeilijke tijd geholpen.

Paul en Artie, blijf nog lang zingen. Samen dan wel solo. 21 JULI WAS GEWELDIG EN BLIJFT VOOR ALTIJD IN MIJN HERINNERING!!!!

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Page: [1]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top