www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


Headlinekent iemand de rijen?

Page: [1]

AuthorComment

lianda
Jun-19-2004, 09:53 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

ik heb kaartjes kunnen kopen voor mijn ouders ( kadootje) op ring 1 rij 28
zit je dan niet helemaal bovenin zodat je last hebt van het dak van ring 2 zeg maar??
ik was zelf nml van de week naar marco borsato geweest en zat daar op ring 1 laatste rij dus helemaal bovenaan en zag de bovenste helft van het podium niet doordat je kontineu tegen de dakand van ring 2 aan zat te kijken
nu ben ik bang dat het bij de arena ook zo is of is de arena heel anders opgebouwd als de kuip??? heb arena zelf gebeld maar die weten het niet



Use SEND to share on Facebook or A.M.P.S


  [Like] [Reply] - [Readers: 2416 ]

Ans
Jun-19-2004, 11:27 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Volgens mijn man heb je daar in de Arena geen last van, het podium staat een stukje achter de middellijn op het veld.
Op deze site kun je een pano-view zien van de Arena.

http://www.panoview.nl/7976/arena/

Ik heb ook nog een plattegrond maar dan heb ik je email adres nodig, dan kan ik hem doormailen.

  [Like] [Reply] - [Readers: 2416 ]

lianda
Jun-19-2004, 12:03 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

als je me wilt mailen heel graag

mijn email adres is
[email protected]

als ik jouw zo hoor is het podium die avond dus in het midden van het veld en niet aan een doelzijde??
en hebben ze geen last van het dak van de tweede ring zeg maar?? dat hadden we in de kuip nl wel en dat vond ik toch jammer
ze zitten in vak 128 rij 28 ...weet je man toevallig hoeveel rijen vak 128 heeft
een plattegrond van de vakken heb ik al via de arena site gevonden maar nog niets over de plaats van het podium en ook nog niets over de rijen

dus als je me kan mailen en meer informatie kan verstrekken zal ik je heel dankbaar zijn
mijn vader wil er zo graag heen dat ik hem ook hele mooie plaatsen gun oke zullen niet de beste zijn maar wel een beetje mooie zal wel fijn zijn

bedankt alvast

gr lianda

  [Like] [Reply] - [Readers: 2416 ]

Amber
Jun-21-2004, 10:40 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Hoi,

hoe kom je erbij dat het podium in het midden staat?
het staat aan de doelzijde hoor!
Het podium staat aan de noordzijde.
Er zijn in het veld rijen van 1 ( helemaal vooraan ) tot rij 125 ( helemaal achteraan ).
Vak 428 en vak 127 bevinden zich geheel aan de overkant van de arena ( dus het verste weg van het podium ).
Deze informatie heb ik van een medewerker van Mojo.
Kijk maar bij deze link:
http://www.amsterdamarena.nl/index.php?pointer=1-2
-383-395-425

Het podium in het midden kan helemaal niet, want dan heb je hele andere plaatsen, dan is het VELD ook nog opgedeeld in vak A tm H ofzo. Zoals dat bij Rene Froger was, maar dat is dus niet het geval.
gr Amber

  [Like] [Reply] - [Readers: 2416 ]

Ans
Jun-21-2004, 17:56 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Ik heb een andere plattegrond gekregen. Ik heb geprobeerd om hem naar je toe te mailen maar ik denk dat hij te groot is voor hotmail. Ik heb op deze site nog een kleine afbeelding gevonden.

http://home.hccnet.nl/wm.alberts/

Welke nu goed is weet ik niet.

  [Like] [Reply] - [Readers: 2416 ]

Amber
Jun-25-2004, 00:34 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Hoi,

de plattegrond die op die site staat is volgens mij ook de juiste.
Ik heb in pdf formaat dezelfde plattegrond gekregen van de arena.
ticketservice blijft bij hoog en laag volhouden dat de hele arena wordt gebruikt maar arena spreekt dit tegen.
Ik erger me ontzettend aan ticketservice.
Ik snap hun manier van werken ook niet.
IK was laatst aan het kijken of er nog kaarten beschikbaar waren en toen vond ik kaarten op rij 12 in het veld, ik heb meteen gebeld om te zeggen dat ik die kaarten wilde hebben ( ik kon mij vriend met zijn creditcard niet bereiken ) en dat ik ze wilde reserveren en dan op het postkantoor wilde gaan halen ( zo werkt ticketservice als je geen creditcard hebt en bovendien spaar je je de verzendkosten uit.
"nee hoor mevrouw, we hebben geen veldkaarten meer, alleen nog hier en daar losse stoelen.... "
dinsdagavond was ik weer aan het kijken: kaarten voor rij 3 in het veld, ik heb geen seconde getijfeld en ze via ingternet, nu wel met creditcard, besteld.
Daarna nog eens gebeld met ticketservice om te vragen hoe dat nou kon.
"nee hoor mevrouw, dat kan niet, we hebben geen veldkaarten meer en ook niet 2 stoelen naast elkaar.
Ik vroeg wat ik dan thuis kreeg: ja andere kaarten, maar niet voor rij hoor, dat kan echt niet.
Wat kreeg ik vandaag thuis??
2 veldkaarten voor rij3!
Snappen jullie hier nu iets van?
Vaak vind je pas na een keer of 20 foutmeldingen te hebben gehad pas kaarten.
Wat een stomme instantie is dat zeg!!
Nadat ik mijn kaarten voor rij 3 had gevonden vond ik ook nog 2 kaarten voor rij 2, maar die durfde ik niet te bestellen omdat ze aan de telefoon tegen me zeiden dat ik die kaarten echt niet kreeg, het was een fout in het systeem volgens hen.
Ik ben superblij met mijn kaarten, begrijp me niet verkeerd maar ik moest ergens even mijn gal spuien over dit bedrijf!!!!

  [Like] [Reply] - [Readers: 2416 ]

Ans
Jun-25-2004, 18:30 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Het is inderdaad om gestoord van te worden!!!

  [Like] [Reply] - [Readers: 2416 ]

Page: [1]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top