www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


HeadlineGeen eersterangs kaarten???!!!

Page: [1] [2]

AuthorComment

Iya 
May-08-2004, 10:08 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Ik heb vanochtend kaarten gekocht (´t was niet erg druk trouwens, was voor niks om 7.00u bij ´t postkantoor), maar er waren meteen om tien uur al geen eersterangs kaarten (meer) te krijgen. Beetje vreemd, als je ´t mij vraagt...

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Ans
May-08-2004, 17:39 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Het lijkt erop dat dat niet alleen in Nederland een probleem is. Op deze manier heeft het weinig zin om voorverkoop te houden. Er is geen eerlijke kans voor iedereen!!

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Thomas 
May-08-2004, 18:41 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Ik was om 10.03 uur aan de beurt (als tweede) en ook voor mij geen eersterangskaarten.

piep

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

iebie
May-08-2004, 19:36 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Voor mij ook: om half negen aanwezig, om 9 uur als eerste S&G kaarten besteld (voor mij nog 1x Idols-gangers). Kaarten direct om 10:00 uit de computer gerold, maar geen eerste rangs. Bij GWK was de opmerking: "waarschijnlijk zijn het allemaal VIP-kaarten, ongeveer 90%, is ook niet echt eerlijk voor jullie..."

Zit nu veld, in gang G, rij 20, stoel 29. Geen idee waar dat is:-)

Esther

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Thomas
May-09-2004, 10:14 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Hoi!

Je zit tenminste nog op het veld, ik zit ergens in vak 400 nogwat op de tweede ring voor ?75. Maar ik ben wel ozo blij, want ik heb wel kaarten!

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

iebie 
May-09-2004, 11:20 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Zie net op radio2.nl dat Schiffers iedere dag 2 kaarten voor S&G weggeeft. Daar zijn die eersterangs dus oa heen :-(

http://www.schiffers.fm

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Iya
May-09-2004, 12:00 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Join the club! Ik ook... Maar inderdaad, we hebben kaarten!

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Iya
May-09-2004, 12:01 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Dat denk ik ja. Maar ik heb afgelopen week twee keer dat spelletje gehoord (ook zelf geprobeerd te bellen maar kwam er niet doorheen), en twee keer zijn de kaarten niet gewonnen. Dus je kunt je afvragen waar die heengaan...

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

iebie
May-09-2004, 17:34 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

waarschijnlijk komen Hans Schiffer and crew er als bedrijfsuitje heen om vervolgens de hele tijd te zitten kletsen op hun eerste rang... :-/

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Iya
May-10-2004, 08:40 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Tja, en wij echte fans moeten dan maar een verrekijker meenemen ;-)!

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Alida
May-10-2004, 13:22 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Zelfde verhaal bij mij. Ik zat achter ticketmaster.nl, mijn man stond bij het postkantoor. Via internet is het inderdaad niet te doen, want alles zat vast, zelfs uren later nog.
Om 10.02 hadden we kaartjes, en de echte leuke kaartjes zijn waarschijnlijk in grote hoeveelheden aan reis-organisaties verkocht. We hebben "aanbiedingen" van 100 Euro´s gevonden!

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

wouter
May-11-2004, 10:25 GMT
IP:
Belgium


Send private message

Hallo, ik ben Wouter uit België. Ik heb reeds kaarten na uren lang wachten op ticketservice.nl. In welke opstelling zal het podium staan? Is het concert al uitverkocht? Groetjes uit België

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Iya
May-11-2004, 12:30 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Hoi Wouter. Op http://www.amsterdamarena.nl kun je info vinden over de tribunes en podiumopstelling (doorklikken naar informatie -> tribunes). Volgens mij is het nog niet uitverkocht, maar alle goede en redelijke kaarten zijn natuurlijk al weg!

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Wouter
May-11-2004, 22:57 GMT
IP:
Belgium


Send private message

Hier nogmaals wouter uit België, ik kom op 21 juli naar het concert in de arena maar ik ben nog opzoek naar een goedkoop hoteltje in Amsterdam om te overnachten. Kan iemand me daar bij helpen?
Alvast bedankt

Wouter

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Iya
May-20-2004, 22:41 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Wouter, is het je al gelukt iets te vinden?

  [Like] [Reply] - [Readers: 367 ]

Page: [1] [2]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top