www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


HeadlineArt in Amsterdam

Page: [1]

AuthorComment

r
Feb-15-2006, 10:40 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

AMSTERDAM (ANP) - Art Garfunkel komt naar Nederland. Hij treedt 17 juni op in de Heineken Music Hall in Amsterdam, met zijn eigen band. Dat heeft impresariaat Mojo dinsdag laten weten.




Use SEND to share on Facebook or A.M.P.S


  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Jeroen
Feb-15-2006, 19:58 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

vanaf 130 euro. Dus hopen dat er een goede film komt die avond.

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Alie
Feb-15-2006, 21:58 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Kaartjes bedoel je? Ja en......als je fan bent heb je er alles voor over toch. Als was het 230 euro dan nog zou ik gaan

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Jeroen
Feb-15-2006, 22:27 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Maar de huur moet ook betaald worden. Bovendien heb ik hem 4 jaar geleden gezien in Tilburg en had hij zijn band thuis gelaten. Hij is wel stemvast live. dta wel.

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

jasper
Feb-16-2006, 02:12 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

130 euro.. vergeet het maar das veel te duur

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Alie
Feb-16-2006, 08:05 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Het duurt nog een hele tijd voordat het 17 juni is. Als je nu elke week een tientje achteruit legt dan heb je het ongemerkt bij elkaar gespaard. Kom op mensen.......voor een echte fan maakt het niet uit wat het kost. Zelf ben ik al 2 keer naar New York geweest om te kijken waar Artie nu eigenlijk vandaan komt. Daarmee is mijn grootste wens in vervulling gegaan. Hup naat het postkantoor en bestellen die kaarten.

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Jeroen
Feb-16-2006, 08:19 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Goed. Inderdaad. Ik ben geen echte fan, dan. het wordt een elitair bijeenraapseltje aan "echte fans."

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Alie
Feb-16-2006, 13:47 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Jeroen ik kan je geruststellen. De duurste kaarten kosten 49 euro. Heb net even geà¯nformeerd. Zie je misschien in Amsterdam

Groet,
Alie

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Amber
Feb-16-2006, 18:24 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Ik kon het me al niet voorstellen, dat zou echt exorbitant hoog zijn.
Ik zelf ben niet zo kapot van Art, en ik vond zijn stem heel erg tegenvallen in de Arena, en absoluut niet stemvast!

Voor diegenen die gaan: veel plezier.

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Alie
Feb-16-2006, 18:36 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Qua akoestiek is de arena ook erg slecht. Ook ik vond Art niet goed klinken daar. Heb hem echter 2 keer in Groningen gezien en dat was geweldig. De Heineken Music Hall schijnt ook goed te zijn. probeer in ieder geval weer vooraan te komen. Misschien heb ik geluk en krijg ik een 2e handtekening van hem. De eerste zit netjes in mijn foto-album met foto´s van Art in Groningen en Paul in Nijmegen. Ook ik wens degenen die gaan heel veel plezier. Ik ga in ieder geval wel

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Rob Groningen
Jul-04-2006, 17:58 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Hoe was het concert van Art eigenlijk in de Heineken Hall?

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Alie
Jul-06-2006, 10:12 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Het concert was GEWELDIG!!! Dolenthousiast publiek. James Garfunkel was meegekomen en zong natuurlijk Cecillia. Mijn zus en ik hadden het geluk dat wij Art Garfunkel backstage mochten ontmoeten. Het hoogtepunt in ons 29 jaar fan zijn. Nogmaals FANTASTISCH CONCERT!!! en het geluid was werkelijk prachtig. DEGENEN DIE NIET GEGAAN ZIJ HEBBEN ZEKER IETS GEMIST!!!!

Groet,
Alie

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

jos
Jul-06-2006, 18:18 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

En hoe was Art backstage? Waar hebben jullie het over gehad?

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Alie
Jul-06-2006, 19:19 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Art is een lieve man. We hebben het over zijn vrouw en kinderen gehad. Ook vertelde hij dat hij de dag van het concert een beetje ziek was en dat hij de dokter erbij had gehaald. Even heeft ie er aan gedacht het concert te annuleren. Gelukkig heeft ie dat niet gedaan. Verder vertelde hij waar hij allemaal nog meer heen ging. De mensen die ook backstage mochten hadden op de een of andere manier een connectie met Art. Zo bleek er ook een nicht van hem tussen te zitten en van een andere vrouw was de partner weer bevriend met Art. De man die ons de backstagepassen aanbood is zelf bevriend met Art. Hij heeft ongeveer 10 minuten tegenover ons gezeten. Natuurlijk hebben we allemaal een handtekening gekregen. Daarna is hij weggegaan en werden we naar beneden gebracht. Het was een ervaring om nooit meer te vergeten.

  [Like] [Reply] - [Readers: 571 ]

Page: [1]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top