www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


HeadlinePaul Simon tour

Page: [1] [2] [3]

AuthorComment

Sara / ringoreiel 
Sep-02-2004, 12:32 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Tror ni att han kommer att komma till Skandinavien om han åker på tour med sin nya cd? I så fall, tror ni att han också kommer att spela några av dom gamla sångarna?

Vet att det inte har så mycket med den här sidan att göra, men har Artie några planer om tour, album eller något? Han har inte varit i Europa med "everything waits to be noticed" ännu, har han?

Det var många frågor, men hoppas ni kan hjälpa mig med några av dom :)

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Nila
Sep-02-2004, 16:39 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Man får verkligen hoppas att han kommer till Skandinavien om han åker på turné igen! Och vad gäller sångerna så har han ju ganska många som han "måste" köra på varje konsert. Tänk vilket liv det skulle bli om han lät bli att spela vissa av de största hitarna!

Art har redan ett turnéprogram för 2005 på sin hemsida. (artgarfunkel.com) Bara USA än så länge. Synd att Paul inte har en lika bra uppdaterad sida.

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Elin
Sep-02-2004, 18:05 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Sara, du är tillbaka! Får vi höra en massa saker om din resa nu? Och, gud bevare mig väl, det var många frågor, ja... och jag kan inte svara på en enda! Nila, tur att du verkar vara något bättre informerad ;)

Låtom oss sänka våra huvuden över våra knäppta händer och be för att båda två, antingen tillsammans eller som den heliga Två-enigheten, besöker oss här i Europa. (Om det inte kommer till Skandinavien, får vi väl ta oss till dem!)

Nej, jag är faktiskt inte gudfruktig alls. Jag vet inte var allt det ovanstående kom ifrån!

Söta kramar och kyssar,
från en Förvirrad Elin

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Nila
Sep-04-2004, 14:08 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Ha ha... Jag håller på dig Elin! Jag känner mig inte heller särskilt gudfruktig, men visst skulle vi väl göra nästan vad som helst för att få se dem igen... helst tillsammans förstås, men solo går ju ganska bra det oxå... =)

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Sara / ringoreiel
Sep-06-2004, 13:52 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Nej, jag tror inte gud kan hjälpa os så mycket här ;)
Tror inte heller att vi får se dom tilsammans förän dom är 70, och vi (som sagt på artgarfunkel.com´s forum om "Old Friends/Bookends") måste ut och leta på varenda parkbänk för at hitta dom! Men när jag tänker på det så säger han ju bara "Can you imagine us...". Så vi kan inte ens säga att dom har lovit os något.

Resan var bra! Det var jätte billiga CDskivor så jag är 4 Paul Simon CDer och en S&G CD rikare :) Nu är min S&G samling komplet ;)

Är det någon av er som har "Paul simon, live at the tower" DVD´n? För jag hittar den ingen stans? Är det flera än mig som letar efter den?

Elin - GLAD att vara tilbaka :D

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Elin
Sep-06-2004, 16:40 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Men Sara!! Bara det att de sjunger "Can you imagine" måste ju tolkas som en uppmaning och därigenom ett löfte.. Förstör inte mina drömmar nu! ;)

ÅÅÅÅHHH... vill ha... *glor hungrigt på dina CDs*

Och vi är GLADA att ha dig tillbaka, givetvis!
*faller dramatiskt på knäna* Lämna oss aldrig igen! ;)

Elin

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Sara / ringoreiel
Sep-07-2004, 13:04 GMT
IP:
Denmark


Send private message

Hehe :)
Ja, jag blir värkligen besviken om dom inte kommer igen som 70 åriga! I alla fal tycker jag att det borde komma en Concert in Central Park igen!!

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Jimmie
Sep-27-2004, 09:19 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag ser hellre att Paul släpper sitt soloalbum och kommer hit. Konserten på skansen för 2 år sedan va magisk!

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Nila
Sep-28-2004, 16:09 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag håller med dig, Jimmie. Skansen var suveränt!

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Elin
Oct-01-2004, 16:32 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Vad jag önskar att jag upptäckt det här intresset i tid för att se den... *gråter*

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Jimmie 
Oct-02-2004, 23:37 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Paul kommer förhoppningsvis hit igen på nästa soloturné

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Stella
Oct-03-2004, 10:17 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Ja, jag hoppas verkligen det, för jag har redan börjat spara pengar så att jag ska kunna ha råd till en biljett :P

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Elin
Oct-03-2004, 11:04 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Samma här, fast jag sparar både för Art, Paul och S&G. ;) Och givetvis sparar jag för Pauls nya album, och så Old Friends-DVD:n/CD:n... :)

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Stella
Oct-03-2004, 13:48 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jupp, jag med. Min samling är liksom till S&G i största allmänhet :) Biljetterna till S&G i Globen var ju Så dyra, så man får se till att vara förberedd till nästa koncert så att man ser till att ha råd :)

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Jimmie
Oct-03-2004, 22:03 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Biljetterna till spelningarna Simon gjorde själv här va inte hälften så dyra som till S&G. Det ser dock ut att bli härligt framöver med både live dvd/cd och så pauls nya cd. Härligt. Dom som förresten vill chatta om tex S&G osv kan adda mig på msn. [email protected]

  [Like] [Reply] - [Readers: 496 ]

Page: [1] [2] [3]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top