www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


HeadlineGeen eersterangs kaarten???!!!

Page: [1] [2]

AuthorComment

Han Roffelsen
May-21-2004, 18:25 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Ik heb het via internet en per telefoon geprobeerd. Kwam er pas na 10.30u telefonisch door. Kaartjes op de tweede ring. Binnen een week afhalen anders zouden de kaarten opnieuw in de verkoop gaan.
Drie dagen later (!) nog eens bij ticketmaster op internet gekeken en toen vier kaartjes eersterang kunnen kopen.
Ik snap het ook niet, maar ben wel blij.

Han Roffelsen

  [Like] [Reply] - [Readers: 405 ]

Ans
May-22-2004, 07:07 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Het lijkt wel een politiek spel.
Ze proberen volgens mij eerst de 2e rangs kaarten te verkopen omdat ze weten dat de mensen die er vroeg bij zijn die toch wel nemen.

  [Like] [Reply] - [Readers: 405 ]

Iya
May-22-2004, 08:45 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Ja, wat een rotstreek! Volgens mij zijn er nu nog steeds wel eersterangs kaarten te koop :-(((.

  [Like] [Reply] - [Readers: 405 ]

Ans
May-22-2004, 09:34 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Ik heb gisteren nog bij ticketmaster gekeken, daar hadden ze alleen nog kaarten van 60 euro te koop, en op Ebay 2e rangs kaarten maar niet duurder dan de normale prijs van 75 euro. Er zijn weinig aanbiedingen op Ebay voor Nederland. Op de Duitse Ebay zijn nog genoeg kaarten te krijgen voor bv. Köln dat al uitverkocht is, maar hier zijn ze wel erg duur.

  [Like] [Reply] - [Readers: 405 ]

Iya
May-22-2004, 12:13 GMT
IP:
Netherlands


Send private message

Klopt ja, maar op marktplaats staan behoorlijk veel aanbiedingen, soms voor belachelijk hoge prijzen. Die eersterangs kaartjes die plotseling vrijkwamen waren misschien wel die kaarten die ze bij schiffers.fm op de radio wilden weggeven, volgens mij hebben maar weinig mensen dat spelletje gewonnen ;-)!

  [Like] [Reply] - [Readers: 405 ]

Page: [1] [2]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top