www.paul-simon.info 
The neck of my Guitar

Forum Mainpage

Start a new Thread

Bottom


Headline

Page: [1] [2]

AuthorComment

Martin -- Borås
Feb-13-2004, 10:43 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag hoppas nästan ihjäl mig=).. Jag undrade. När jag planerade att åka till NY o se dom så letade jag som en galning på nätet efter om man säger så: "travelmates" från sverige. Om det nu ter sig som så att de inte kommer till norra europa utan att de bara kommer till rom.. är det några som är villiga att teama upp sig så drar vi ner ett gäng? fast det kan ju egentligen diskuteras då det blir lite mer aktuellt..

  [Like] [Reply] - [Readers: 353 ]

Nila
Feb-13-2004, 16:34 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag kommer definitivt åka om det blir så att de inte kommer hit till oss i norr. Och det är ju bara roligare om man är fler... =)

  [Like] [Reply] - [Readers: 353 ]

Martin -- Borås 
Feb-13-2004, 23:42 GMT
IP:
Sweden


Send private message

så true

  [Like] [Reply] - [Readers: 353 ]

Gunnar L
Feb-23-2004, 23:56 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Hej alla skandinaver (speciellt Sören). Ni efterfrågar någon som var där! Jodå, jag, min fru och 2 vänner åkte från Sverige och tog en New York-semester med S&G som det egentliga skälet. Att det var en höjdarstund har säkert alla förstått som läst Garfunkels diskussionsbord. Alla som skriver "jag grät", "tårarna kom" osv återger vad merparten upplevde. Det var helt enkelt emotionellt! Förmodligen det bästa jag sett - och jag ser allt. Stones, Springsteen, Dylan, Clapton osv för att inte tala om Garfunkel som jag sett 5-6 gånger solo. Senast förra våren på Royal Albert Hall i London.

Så är det. Ha det, som dom säger i vårt andra grannland Norge.

Hälsningar Gunnar Lundh (Göteborg)

  [Like] [Reply] - [Readers: 353 ]

Nila
Feb-24-2004, 18:55 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Lyllos dig, Gunnar... =)

  [Like] [Reply] - [Readers: 353 ]

Jimmie
Feb-27-2004, 22:16 GMT
IP:
Sweden


Send private message

vad kul med en skandinavisk sida.. jag har inte varit så mycket på den engelska på siata tiden men nu får man väl tillfälle att vara här istället. Var bor allihopa? Själv bor jag i blekinge, är 29 år och har vaäl gillar Paul Simon (Simon & garfunkel) i tolv år..

  [Like] [Reply] - [Readers: 353 ]

Håkan
May-26-2004, 11:20 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag såg S&G i San José 5 november 2003. Kanonbra faktiskt. En klar femma!
Den här gången blir det Köpenhanm och Sthlm!

  [Like] [Reply] - [Readers: 353 ]

Toviz
Jul-15-2004, 11:40 GMT
IP:
Sweden


Send private message

Jag skulle gissa att jag är en av dom yngsta i det här forumet - 15 år och ska till globen med far min.. :p

  [Like] [Reply] - [Readers: 353 ]

Page: [1] [2]

Forum Mainpage

Start a new Thread

Top